<body>
After-the-rain
The one
pick me up
Afterthe-rain

Jente 16, Bergen
MÅ HA: Mobilen, lommeboken min, venner, dataen, bloggen, Kurt Nilsen, fotokamera, msn, dusjen og sengen min.
KLARER MEG FINT UTEN: Sukkerfri brus, blomstrer som IKKJE vanner sjølv og BH-shopping (Det er eit mareritt!)

Fuck world peace, I want a Coca-Cola!! Neida...

Ukens sitat
Torsdag 21 August

The walls we build up to keep out the sadness also keep out the joy...

Arkiv
Tidligere innlegg

  • Sliten
  • Eg treng virkelig psykologen min no...
  • Oppdatering
  • "Kanskje vi kan dra tilbake?"
  • Travel veke foran meg
  • Kvifor eg bloggar?
  • Giving it all away?
  • Eg er ikkje til å stole på
  • Nytt utseende...
  • Min sommer
  • links
    i'm hooked

  • Yadda
  • Lunascura
  • Rebecca28
  • Nadir
  • Randi
  • LaxCat
  • tagboard
    chat me up


    Takk til
    Disse har hjelpt meg

    Bloggen er laget av meg med utgangspunkt i ein mal av: Lady-Nadya

    Liten oppdatering

    tirsdag 19. august 2008

    Korleis eg føler meg for tida, det er eit veldig komplisert spørsmål egentlig. Eg kjenner at skulen kjem til å bli slitsom, men eg har allereie snakka med min nye kontaktlærar om at eg har psykiske problem, og det var ikkje noko problem, for no viste dei om det, og då var det enklare for dei å skjønne kvifor eg kanskje ikkje alltid fekk gjort leksene mine…
    Elles ringte eg til psykologen min på måndag etter vi var ferdig på skulen og tok ein tur innom der. Var utrulig befriande å snakka ut om ting som har skjedd i det siste, gjorde trykket litt lettare eigentlig. Eg fekk vita at han fekk kjeft frå dei andre psykologane fordi han alltid brukte så lang tid på meg, og eg fekk ”kjeft” fordi eg klaga på snytepapiret hans. Og om du går til bup veit du at du bruker ein heil sånn pakke om ein grin litt skikkelig, fordi papira er så sinnsjukt tynne. Så eg foreslo at han skulle kjøpe kjøkkenpapir, for det absorberer meir. Eg glømte å sei at han burde skaffe betre stolar, for dei dei har er HARDE, skikkelig harde. Eg er kravstor…
    Dei første dagane på skulen har vore greie, allereie fortalt kontaktlæraren min om mine psykiske problem, og når eg snakkar om dei må eg huske å spørje psykologen om han kan skrive eit brev der han utdjuper tinga litt. Kontaktlæraren min virke grei, trur ikkje det blir noko problem. Må lage meg ein skikkelig timeplan på pc ein av dagane som kjem, for å få litt meir oversikt. Timeplanen ser veldig grei ut, ikkje sånn veldig strevsam, men likevel krevjande nok. Men så får eg evt. skaffe meg ei sjukemelding om det blir for strevsomt i nokre periodar, noko eg er redd for at det blir.
    Sorry for få innlegg, men når eg ikkje tenkjer over om eg har det fint eller dårleg, blir dagane greie. Men det kjem nok opp ein eller annan dag korleis eg eigentlig føler meg. Men eg håpar eg klarar å utsette eit sammanbrot heilt til helga,

    Legg gjerne igjen kommentar
    23:28
    0 comment(s)