<body>
After-the-rain
The one
pick me up
Afterthe-rain

Jente 16, Bergen
MÅ HA: Mobilen, lommeboken min, venner, dataen, bloggen, Kurt Nilsen, fotokamera, msn, dusjen og sengen min.
KLARER MEG FINT UTEN: Sukkerfri brus, blomstrer som IKKJE vanner sjølv og BH-shopping (Det er eit mareritt!)

Fuck world peace, I want a Coca-Cola!! Neida...

Ukens sitat
Torsdag 21 August

The walls we build up to keep out the sadness also keep out the joy...

Arkiv
Tidligere innlegg

  • Kvifor eg bloggar?
  • Giving it all away?
  • Eg er ikkje til å stole på
  • Nytt utseende...
  • Min sommer
  • Hiver ut eit innlegg
  • Min første kjærlighet
  • Negativt, les på egen risiko
  • Positivt først...
  • Ny printer
  • links
    i'm hooked

  • Yadda
  • Lunascura
  • Rebecca28
  • Nadir
  • Randi
  • LaxCat
  • tagboard
    chat me up


    Takk til
    Disse har hjelpt meg

    Bloggen er laget av meg med utgangspunkt i ein mal av: Lady-Nadya

    Travel veke foran meg

    tirsdag 12. august 2008

    Kanksje det berre er bra, kanksje dårleg, eg veit ikkje. Eg får tankane på andre ting då, noko som kanskje er lurt...

    Denne veka blir ei travel ei for meg, sikkert ikkje så veldig masse blogging at det gjer noke, men bloggen har vel godt av å kvile nokre dagar. Det kjem sikkert eit ein eller ananna dag, men det kan og hende det uteblir heilt til fredags kveld, evt. laurdag. Kjem eit lite innlegg no etterpå, men det blir alt for i dag...

    Legg gjerne igjen kommentar
    23:38
    0 comment(s)