<body>
After-the-rain
The one
pick me up
Afterthe-rain

Jente 16, Bergen
MÅ HA: Mobilen, lommeboken min, venner, dataen, bloggen, Kurt Nilsen, fotokamera, msn, dusjen og sengen min.
KLARER MEG FINT UTEN: Sukkerfri brus, blomstrer som IKKJE vanner sjølv og BH-shopping (Det er eit mareritt!)

Fuck world peace, I want a Coca-Cola!! Neida...

Ukens sitat
Torsdag 21 August

The walls we build up to keep out the sadness also keep out the joy...

Arkiv
Tidligere innlegg

  • Min første kjærlighet
  • Negativt, les på egen risiko
  • Positivt først...
  • Ny printer
  • ....
  • Kva er spesielt med å bli 16?
  • Eg får jo ikkje bli voksen...
  • Kva som er i veien?
  • Fy faen...
  • Eg håpar eg bryt samman i dag
  • links
    i'm hooked

  • Yadda
  • Lunascura
  • Rebecca28
  • Nadir
  • Randi
  • LaxCat
  • tagboard
    chat me up


    Takk til
    Disse har hjelpt meg

    Bloggen er laget av meg med utgangspunkt i ein mal av: Lady-Nadya

    Hiver ut eit innlegg

    fredag 8. august 2008

    Eg får vel leggje ut eit innlegg om korleis ting gjekk i går egentlig, siden eg var så sinnsjukt negativ.

    Eg gjekk og la meg, fekk to grineintervaller på ca 15 sek. Så klarte eg ikkje meir. Slutta og grina og stirra i taket. Og ja, når eg seier at kvar av grinintervallande varte i 15 sek, så tullar eg ikkje. Eg låg og stirra i taket i sikkert ein time før eg sovna under sommardyna mi. Når eg våkna i dag ville eg ikkje stå opp, kroppen var sliten, UTRULIG sliten. Men eg sto opp og reiste inn til ho gamle dama eg er hos av og til. Ho er selksapsjuk og så hjelper eg ho. Eg fekk 550 kr for i dag og i går, noko eg er kjempe fonøgd med. Skal shoppe ein gong i neste veke^^

    No tenkte eg meg ein tur i dusjen og så rydde resten av rommet. Ein tur i dusjen og stelle med litt for å føle meg "fresh" er sikkert ikkje så dumt. BLir ikkje noko trening på meg i dag, men sikkert ei lita økt i morgon. Neste veke er tydligvis ganske fullbooket allerede, så om det er noke du vil den veke, bør du bestille plass no;) Hehe^^

    Så har eg byrja og kopiera ut bloggen min, frå første ord til siste ord, Dette gjer eg fordi eg vil gjerne ha alle minna frå ting eg har vore gjennom med meg vidare. Eg skal laga ein perm, som alltid skal være med meg, men som eg aldri kjem til å lese. Eg les aldri dagbøkene mine heller, men eg er nødt å vite at dei er der! Eg anar ikkje kva det er, men det minner meg på kva eg har vore gjennom, og kva eg har lært av det...

    Eg er sliten, utrulig sliten, men akkurat no vil eg få unnagjort rommet mitt før eg skriv noke om det.

    I have seen the rain
    I have felt the pain
    I don't know where I'll be tomorrow
    I don't know where I'm going
    I don't even know where I've been
    But I know I'd like to see them again

    (pink- I have seen the rain...)

    Bare til alle dere som kanskje føler eg har støtt doke bort!

    Og til Nadir, eg håpar dagen din er blitt mykje bedre no etterkvart!!

    Legg gjerne igjen kommentar
    17:44
    1 comment(s)