<body>
After-the-rain
The one
pick me up
Afterthe-rain

Jente 16, Bergen
MÅ HA: Mobilen, lommeboken min, venner, dataen, bloggen, Kurt Nilsen, fotokamera, msn, dusjen og sengen min.
KLARER MEG FINT UTEN: Sukkerfri brus, blomstrer som IKKJE vanner sjølv og BH-shopping (Det er eit mareritt!)

Fuck world peace, I want a Coca-Cola!! Neida...

Ukens sitat
Torsdag 21 August

The walls we build up to keep out the sadness also keep out the joy...

Arkiv
Tidligere innlegg

  • Giving it all away?
  • Eg er ikkje til å stole på
  • Nytt utseende...
  • Min sommer
  • Hiver ut eit innlegg
  • Min første kjærlighet
  • Negativt, les på egen risiko
  • Positivt først...
  • Ny printer
  • ....
  • links
    i'm hooked

  • Yadda
  • Lunascura
  • Rebecca28
  • Nadir
  • Randi
  • LaxCat
  • tagboard
    chat me up


    Takk til
    Disse har hjelpt meg

    Bloggen er laget av meg med utgangspunkt i ein mal av: Lady-Nadya

    Kvifor eg bloggar?

    mandag 11. august 2008

    Feikk ein kommenatar i går som fekk det til å gå opp for meg at av dei som les bloggen min er det noken som ikkje veit kvifor eg bloggar. EG BLOGGAR FOR Å FÅ UT KJENSLER!
    Konklusjon: Bloggen min er overdrevet, fordi eg bloggar når eg treng å få ut følelser og skulle ønske eg bare kunne skrike ut til heile verden kor lei eg er, både psykisk og fysisk. Bloggen er der eg får ut ting, og joda, eg overdriver, men det er fordi når eg bloggar er eg som oftast veldig sur, veldig deppa eller veldig overlykkelig. Det er lett og overdrive då.

    Så om eg er moden eller ikkje moden får du dømme sjølv, men før ein utaler seg bør ein faktisk kjenne meg. Kanskje eg virker umoden her, men om du ikkje har møtt meg meir enn i det eg utgir meg for å vera her, syns eg ikkje du skal sei noke. Døm ikkje før du veit sannheten, og døm ikkje då heller!

    Eg er umoden på mange felt, kanskje det med at eg kranglar med foreldrene mine og blir sint for kvar minste ting. På ein måte kan eg skylde på det at eg er tennåring, på ei anna side kan eg skylde på depresjonen, men ingen av dei er rett. Så kanskje eg er umoden på det punktet. Om ein er umoden på eit punkt betyr ikkje det at ein er umoden på alle...

    Eg veit at livet ikkje er ein leik, men eg veit du kjem deg gjennom det til slutt.
    Eg har mine meingar når det kjem til alkehol og narkotika, eg veit det ville vore ein enkel løysing for meg, men eg veljer å ta ein anna veg, fordi eg veit at det vil påvirke mine valg seinare i livet.

    Eg har gjort feil, mange feil, men etterkvart har eg lært meg at dei alltid vil ligge der. Når eg seier "der" meiner eg i fortida. Eg seier ikkje at eg nokonsinne vil gløyma dei, det ville vore synd, og eg seier heller ikkje at dei aldri vil bli tatt opp igjen, verken av meg eller andre, men dei ligger i fortida. Desverre vil eg sei at ein blir moden av å gjere feil.

    Så til svaret om eg er moden... Nei eg er ikkje moden... Men eg er heller ikkje umoden...

    Legg gjerne igjen kommentar
    23:38
    0 comment(s)