<body>
After-the-rain
The one
pick me up
Afterthe-rain

Jente 16, Bergen
MÅ HA: Mobilen, lommeboken min, venner, dataen, bloggen, Kurt Nilsen, fotokamera, msn, dusjen og sengen min.
KLARER MEG FINT UTEN: Sukkerfri brus, blomstrer som IKKJE vanner sjølv og BH-shopping (Det er eit mareritt!)

Fuck world peace, I want a Coca-Cola!! Neida...

Ukens sitat
Torsdag 21 August

The walls we build up to keep out the sadness also keep out the joy...

Arkiv
Tidligere innlegg

  • Nytt utseende...
  • Min sommer
  • Hiver ut eit innlegg
  • Min første kjærlighet
  • Negativt, les på egen risiko
  • Positivt først...
  • Ny printer
  • ....
  • Kva er spesielt med å bli 16?
  • Eg får jo ikkje bli voksen...
  • links
    i'm hooked

  • Yadda
  • Lunascura
  • Rebecca28
  • Nadir
  • Randi
  • LaxCat
  • tagboard
    chat me up


    Takk til
    Disse har hjelpt meg

    Bloggen er laget av meg med utgangspunkt i ein mal av: Lady-Nadya

    Eg er ikkje til å stole på

    søndag 10. august 2008

    Ikkje det at eg forteller hemmeligheter videre eller noke sånn, eg er til å stole på på den måten, seier aldri noko som kan skade ryktet til nokon videre. Det blir liksom lavmål. Eg kunne funnet på og spre rykter når eg er sur, men ikkje faen om eg setter ut noko som nokon har betrodd meg, uansett kva dei har gjort mot meg.

    Men eg har berre lause avtalar. Skikkelig lause. Sånn som i dag hadde eg ein avtale med ein kompis, skulle KANKSJE sjå film, legg mekre til kanskje. Eg hadde sagt kanskje. Og veit ud kva eg gjorde i dag? Eg avlyste. Ja, eg avlysert ting som ikkje er fast avtalt. Fordi eg ikkje orkar. Orkar ikkje gå i dusjen, kle på meg og sminke meg. Det er mykje lettare å sitta hieme foran dataen og leke seg, eller kva du no meiner eg gjer med dataen. I dag har eg jobba med bloggen, ikkje sagt eit ord til nokon. Eg trivest aleine, men no dirver eg på å isolera meg.

    Om doke skal lage planar med meg er doke nødt til å fastsette dei. Ikkje lage nokon kanskje planar, for då orkar eg ikkje. Då avlyser eg. Eg er lsiten, VELDIG sliten. Kroppen vil ikkje føøgje meg lengre egentlig.

    Så poenget med dette innlegget var vel og sei at om doke skal legge planar der eg er med, må doke fastsette dei til ein dag, og ikkje bare gjere det til ein kanskje plan. Då avlyser eg....

    Legg gjerne igjen kommentar
    01:11
    3 comment(s)