<body>
After-the-rain
The one
pick me up
Afterthe-rain

Jente 16, Bergen
MÅ HA: Mobilen, lommeboken min, venner, dataen, bloggen, Kurt Nilsen, fotokamera, msn, dusjen og sengen min.
KLARER MEG FINT UTEN: Sukkerfri brus, blomstrer som IKKJE vanner sjølv og BH-shopping (Det er eit mareritt!)

Fuck world peace, I want a Coca-Cola!! Neida...

Ukens sitat
Torsdag 21 August

The walls we build up to keep out the sadness also keep out the joy...

Arkiv
Tidligere innlegg

  • Fiksing av blogg, igjen
  • Utslitt
  • Liten oppdatering
  • Sliten
  • Eg treng virkelig psykologen min no...
  • Oppdatering
  • "Kanskje vi kan dra tilbake?"
  • Travel veke foran meg
  • Kvifor eg bloggar?
  • Giving it all away?
  • links
    i'm hooked

  • Yadda
  • Lunascura
  • Rebecca28
  • Nadir
  • Randi
  • LaxCat
  • tagboard
    chat me up


    Takk til
    Disse har hjelpt meg

    Bloggen er laget av meg med utgangspunkt i ein mal av: Lady-Nadya

    Mitt nye utseende..

    lørdag 23. august 2008


    Her et eit bilde av korleis bloggen såg ut for nokre timar siden, eg er kjempe fornøgd, kva meir kan eg sei?

    Ellers kjem det eit til innlegg seinare i kveld skulle eg tru, ikkje vore så mykje blogging på meg i det siste, så om du har noke du vil eg skla blogge om legg igjen ein kommentar.

    Legg gjerne igjen kommentar
    20:20
    1 comment(s)